When We Speak
Három informátor mesél az indíttatásairól, tapasztalatairól és az ügye kimeneteléről. Katherine Gun, a brit hírszerzés alkalmazottja, Helen Evans, az Oxfam segélyszervezet munkatársa és Rose McGowan hollywoodi színésznő fellebbenti a fátylat arról, mivel jár, ha egy nő nem hallgat tovább.