Válaszút
Az üzemnél történt drámai események után Carrie-nek döntenie kell, hogy a szívére hallgat-e. Vissza akar menni a CIA-hoz, ahol biztos előléptetés várna rá, vagy mégis más útra lép? Brody iszik egyet Faberrel, és átbeszélik a családja jövőjét, Sault pedig titkos küldetéssel bízzák meg. Quinn olyan döntést hoz, ami talán mindent megváltoztat.