Bella Donna emberrablással csalogatja Gambitot a karmai közé.
Gambit kénytelen hazatérni délre egy régi adó, egy családi viszály és az öccse, Bobby elrablása miatt. Bella Donna az Assassins Guildből így csalogatja Gambitot a karmai közé, és arra kényszeríti, hogy fejezzék be a félbehagyott esküvőt. Miután átadja Bobbyt és az adót Gambitért cserébe, Bella becsapja a Tolvajokat, hogy X-Ternal végezzen velük. Gambit szerencséjére az X-Men többi tagja követi. Együtt sikerrel szállnak szembe az Assassinokkal a megjelölt helyen és időben, majd leleplezik a cselszövést.