Y2K
A levegőben lógó világvége közepette, miközben a kapcsolatuk jövője a tét, Miguel és Lindsay kemény döntésekre kényszerülnek, melyek azzal fenyegetnek, hogy mindent felborítanak, amiért eddig küzdöttek.