Holdlovag werkfilm
Oscar Isaactől, Ethan Hawke-tól és másoktól megtudhatjuk, milyen áldozatos munkával keltették életre a Marvel Studios Holdlovagját. A szereplők és a stáb izgalmas interjúival, valamint a magával ragadó forgatási felvételekkel ez az epizód lerántja a leplet az úttörő projektről. Ezenkívül az Így készült a Holdlovag egy őszinte „kerekasztal-beszélgetést” is tartogat a sorozat rendezőivel.
Oscar Isaactől, Ethan Hawke-tól és másoktól megtudhatjuk, milyen áldozatos munkával keltették életre a Marvel Studios Holdlovagját. A szereplők és a stáb izgalmas interjúival, valamint a magával ragadó forgatási felvételekkel ez az epizód lerántja a leplet erről az innovatív és úttörő sorozatról. Újra végigkövethetjük a köpenyes karakter képregényes eredettörténetét, és megtudhatjuk, hogy a sorozat kreatív stábja hogyan emelt át bizonyos elemeket a Holdlovag elképesztő történetébe. Megérthetjük, Oscar Isaac hogyan jelenített meg két, egy testben élő személyiséget, és láthatjuk, mennyire ügyeltek arra, hogy a mentális problémákkal tisztelettel, de mégis érdemi módon foglalkozzanak. Bejárhatjuk a produkció hatalmas és aprólékosan kidolgozott díszleteit, amelyek ráerősítenek a sorozat egyik központi témájára, az ókori egyiptomi mitológiára. Megismerkedhetünk May Calamawyval, aki ebben a sorozatban az MCU első egyiptomi szuperhősét, a Skarlát Szkarabeuszt játszhatja. Ezenkívül a sorozat ezen epizódja egy különleges „kerekasztal-beszélgetést” is tartogat a Holdlovag rendezőivel, akik őszintén beszélnek a monumentális projekten végzett ihletett munkájukról. Mindezt és még sok minden mást is láthatunk az Így készült a Holdlovag című epizódban.