Tehénbőr és bújócska
Az állatorvosok mentőakcióba lépnek: Dr. Emily egy tehén ellésénél segédkezik, Dr. Brenda pedig egy pajzsmirigy-túlműködéses macskát diagnosztizál. Egy fiatal lány szembesül az élet körforgásának kegyetlen igazságával, amikor a csincsillája elpusztul, de a doki tanácsai ráébresztik, hogy egy újabb kis kedvenc jövetelével képes lesz ismét szeretni. Egy nyaraló pár pedig rejtőzködő kiscicát talál a hajószállító pótkocsi kereke fölött.