Az igaz történeten alapuló „The Good Mothers” című sorozat három bátor nő életét meséli el, akik a 'ndrangheta maffián belül nőttek fel, és úgy döntöttek, hogy együttműködnek Anna Colace ügyésszel, aki nemrég érkezett Calabriába. Három nő története, akik az életükért és gyermekeik jövőjéért küzdve megpróbálják meggyengíteni a bűnszövetkezetet.