548 nap: Egy szekta fogságában
A fiatal Patricia Aguilar eltűnése lesújtja családját. A hetekig tartó gyötrődés után felcsillan a remény, mikor Patricia végre életjelet ad magáról, azonban furcsán beszél és viselkedik, mintha valaki manipulálná. Miután ráébrednek, hogy a lányukat elcsábította egy szekta guruja, és Peruba szökött, a család megpróbálja hazahozni a lányt, aki viszont ellenáll. A főhősök szempontjából figyelhetjük meg, hogyan vészeli át a család a tragédiát.