Little Baby Bum
A Little Baby Bum egy szórakoztató oktatóműsor gyerekeknek, ami klasszikus és új gyermekdalokat is tartalmaz. A hatéves Mia barátaival és családjával együtt énekelve, néha egy kis varázslat segítségével tapasztalja meg az őt körülvevő világot. Egy olyan világot, ahol az állatok tudnak táncolni, a buszok a barátai, és az esős napok sosem unalmasak.
A gyerekek imádnak Miával, Max babával, az állatok, a járgányok és az emberek vidám, színes társaságával együtt énekelni és táncolni. A ritmus és a rímek varázslatán keresztül életre kel a világuk.