Nemezis
Sylvia van Maele ügyész és Lars van Deurnen, a Pénzügyi Bűncselekményeket Vizsgáló Holland Hatóság (FIOD) munkatársa egyesítik erejüket, hogy együtt szálljanak szembe a gazdasági bűnözéssel: a fedőcégek, a zsákutcába vezető dokumentumok és a nemzetközi adózási szabályok áthágásának sötét világában. Amikor Sylvia magán- és szakmai élete összeomlik, a túlélés érdekében a megérzéseire kell hagyatkoznia.
A Nemezis egy konspirációs thriller a Hollandiában zajló magas szintű gazdasági bűnözésről és adócsalásról: a fedőcégek, a zsákutcába vezető dokumentumok és a nemzetközi adózási szabályok áthágásának sötét világában. Sylvia van Maele, a hágai ügyész, és Lars van Deurnen, a Pénzügyi Bűncselekményeket Vizsgáló Holland Hatóság (FIOD) nyomozója az elkövetők felkutatása során a pénz és a gyilkosság nyomába ered. Egy könyörtelen és kegyetlen elit társaság keresztbe tesz nekik, amely mindenáron meg akarja őrizni vagyonát és hatalmát. Amikor Sylvia magán- és szakmai élete összeomlik, hamarosan rájön, hogy a szabályok és a munkáját nehezítő eljárások nem véletlenül vannak érvényben. A túlélés érdekében a megérzéseire kell hagyatkoznia, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy szembe kell szállnia azokkal, akikben a legjobban bízik.