Ez a sorozat Manuel Jabois „Nos vemos en esta vida o en la otra” (Találkozunk ebben az életben, vagy a következőben) című könyve alapján készült. Jabois Gabriel a Montoya Vidallal („Bébi”) 2014-ben készített interjúja alapján mutatja be a férfi 2004 márciusában elkövetett legnagyobb európai dzsihadista terrortámadásban való részvételét.
Ez a sorozat Manuel Jabois „Nos vemos en esta vida o en la otra” (Találkozunk ebben az életben, vagy a következőben) című könyve alapján készült. Janois Gabriel a Montoya Vidallal („Bébi”) 2014-ben készített interjúja alapján mutatja be a férfi 2004 márciusában elkövetett legnagyobb európai dzsihadista terrortámadásban való részvételét. A támadás idején Bébi 16 éves volt, és segített elszállítani azt a robbanóanyagot, amelyet 2004. március 11-én Madridban használtak fel. Bébi volt az első, akit a támadás miatt elítéltek. Bizonyítéka kulcsfontosságú volt a 2007-es nagyszabású tárgyaláson.