Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Csatlakozz Shaunhoz és a nyájhoz Moszatvég tanyán ebben az izgalmas új minisorozatban! Lesz kelbimbó-lövöldözés a rakoncátlan malacokkal, papírsárkány-katasztrófa és egy váratlan utazáshoz vezető pingpongmeccs is – bármilyen vicces helyzetbe is keveredik Shaun, a nevetés garantált!