A Groove Hotel
Három egyedülálló negyvenes nő, akik megrekedtek a mindennapok nyűgében, kilép a komfortzónájából, és belép a Groove Hotelbe, a Dominikai Köztársaság gyönyörű szigetén fekvő, varázslatos üdülőhelyre – a cél, hogy újra felfedezzék a fiatalságukat, élvezzék az életet, és remélhetőleg megtalálják a szerelmet: FELE ANNYI IDŐS FÉRFIAK társaságában.
Három egyedülálló negyvenes nő, akik megrekedtek a mindennapok nyűgében, kilép a komfortzónájából, és belép a Groove Hotelbe, a Dominikai Köztársaság gyönyörű szigetén fekvő, varázslatos üdülőhelyre – a cél, hogy újra felfedezzék a fiatalságukat, élvezzék az életet, és remélhetőleg megtalálják a szerelmet: FELE ANNYI IDŐS FÉRFIAK társaságában. Ahogy a mondás tartja: „Nem leszel szerelmes, amíg magadat nem szereted!" A Groove Hotelben e három hölgy lehetőséget kap mindkettőre! Akár a tökéletes kaland, a barátság, az igaz szerelem, vagy ezek valamilyen keveréke talál rájuk, itt van az ő esélyük, hogy kezükbe vegyék az irányítást, és leszámoljanak a kettős mércével, amellyel az idősebb nők nap mint nap szembesülnek. És nagyon jól fognak szórakozni közben! Szintén feltűnik Taye Diggs (How Stella Got Her Groove Back), aki igazán meg tudja mutatni, hogyan kell élni.