A szekta szökevénye
Egy helyi lány eltűnése egy nőből gyermekkora traumáját hozza elő, amikor egy magát Nemzetségnek nevező, egy nő által vezetett szekta tagja volt. Ez a pszichológiai thriller a bőr alá kúszik és beférkőzik az elmébe, elmosva a határokat múlt és jelen, valóság és rémálom között.