A szellem ereje
A Drew Goddard (A jó hely, Mentőexpedíció) által írt és Kaitlin Olson főszereplésével készült sorozat, A szellem ereje középpontjában egy kivételes elméjű, egyedülálló anya áll, akit a bűnügyek megoldásához való szokatlan érzéke megállíthatatlan módon sodor egy régi vágású nyomozó (Daniel Sunjata) társává. A népszerű francia sorozat, a Haut Potentiel Intellectuel (HPI) alapján készült.