Atlanta
Az Atlanta a magának való Earnest „Earn” Marksról (Glover) szól, aki visszatér szülővárosába, a georgiai Atlantába (The Peach State), miután otthagyta a Princeton Egyetemet. Megérkezésekor felfedezi, hogy unokatestvére, Alfred Atlanta legmenőbb rapsztárja lett. A sorozat végigkíséri az unokatestvérek útját az atlantai rapszcénán át, ahol küldetésük a művészetről, a kereskedelemről, a sikerről és a faji hovatartozásról alkotott ellentétes nézeteik miatt minden, csak nem könnyű. Earn rendkívül okos, figyelmes és elveszett. Kiábrándult milleniálisként küzd, hogy megtalálja a hivatását vagy „brandjét”, és úgy érzi, hogy az élet játékában soha nem nyerhet. Rájön, hogy Alfred egyik napról a másikra elért YouTube népszerűsége mindkettőjük életét megváltoztató lehetőséggé lehet - ha sikerül visszaszorítania unokatestvére „előbb cselekszem, aztán gondolkodom” hozzáállását, és megbarátkozik drogos, feltehetően látnok (de mindenképpen furcsa) segítőjével, Dariusszal. Alfred menedzsereként Earn talán talál végre valamit, amibe érdemes energiáit fektetni.