A Véres mesék lebilincselő új évadában a Brit-szigetek határain túlra merészkedünk Európa legszörnyűbb korszakait kutatva, hogy felfedjük a rejtélyes igazságot a történelem leghírhedtebb eseteiről.
Európa történelme az ősidőktől a második világháborúig bővelkedett vérben és intrikában. A Véres mesék lebilincselő új évadában a Brit-szigetek határain túlra merészkedünk Európa legszörnyűbb korszakait kutatva, hogy felfedjük a rejtélyes igazságot a történelem leghírhedtebb eseteiről. Dr. Suzannah Lipscomb történész és Joe Crowley újságíró Kelettől Nyugatig, az Egyesült Királyságtól Isztambulig kalauzol el minket olyan történetek nyomában, amelyek többek között Róma híresen kegyetlen császáráról, Caliguláról, vagy a közismerten erőszakos vikingekről szólnak. Suzannah és Joe Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, Írország, Hollandia és Lengyelország, Magyarország, Románia, Ausztria és Franciaország vidékeit bejárva bepillantanak a véres régmúltról regélő épületek – kissé talán hátborzongató – falai közé.