A Waltham-gyilkosságok
Ha a rendőrség megoldotta volna a Massachusetts állambeli Walthamban elkövetett borzalmas hármas emberölési ügyet, megakadályozták volna vele a bostoni maratonon elkövetett robbantást? Suzan Zalkind újságíró feltárja a barátja életét kioltó gyilkosságot, a városát megrázó nemzeti tragédiát és a két esemény közötti kísérteties kapcsolatot.