Disney Parks Sunrise Series
Hajnalban az első napsugarak megcsillannak a Hamupipőke-kastély tornyain, átszűrődnek az Életfa lenyűgöző ágai között, és beragyogják a Föld űrhajó tündöklő gömbjét. A Disney parkok olyan látványa ez, amelyet nem élvezhetünk elég gyakran – csak napkeltekor. Korábbi felvétel.
Hajnalban az első napsugarak megcsillannak a Hamupipőke-kastély tornyain a Magic Kingdom Parkban, átszűrődnek az Életfa lenyűgöző ágai között a Disney‘s Animal Kingdom tematikus parkban, és beragyogják a Föld űrhajó tündöklő gömbjét az EPCOT területén. A Disney parkok olyan látványa ez, amelyet nem élvezhetünk elég gyakran – ez a Walt Disney World Resort, a legvarázslatosabb hely a Földön, napkelte idején. Korábbi felvétel.