Disney's The Lodge
Skye és az édesapja vidékre költöznek, hogy segítsenek a lány nagypapájának a szállója vezetésében. Skye hamarosan rájön, hogy új barátokat szerezni néha sok gonddal jár. Ben és legjobb barátja, Sean épp az országos kerékpáros döntőre készülnek, amikor Skye megérkezik, és hamarosan kiderül, hogy a két fiú mostantól nem csak a biciklizésben fog rivalizálni. Noah és Kaylee közeli barátok, és mindketten imádják a zenét. Amikor a valóságshow-t forgató Danielle-nek köszönhetően kiderül, hogy Skye épp a szálló eladását próbálja megakadályozni, mindenki bekapcsolódik a villa körül zajló izgalmas és drámai eseményekbe.