Édes, drága titkaink
Nick George apja a gazdag Darling család ügyvédje volt, Nick a szegények ügyvédje lett. Apja halála után Nick kapja állását és hatalmas fizetését. Ez az élete állása vagy a halálos ítélete?
Tripp Darling, a család feje a halála után felajánlja Nick George-nak, hogy vegye át az apja munkáját, mint a család jogásza és a Darlingok titkainak őrzője. Nick azonban nem tudja, ez az élete állása vagy a halálos ítélete? Nicknek foglalkoznia kell Trippel, a feleségével, Letitiával és öt felnőtt, problémás gyermekükkel. Patrick államügyészként nehéz titkot őriz, amely szenátori jelölését is veszélyezteti. A háromszor házasodott Karen Nickkel vesztette el a szüzességét. Brian, a tiszteletes mindig gyűlölte Nicket. Juliet, az elkényeztetett kölyök szeretné, ha komolyan vennék színésznőként, ikertestvére, Jeremy pedig attól tart, csalódást okoz családjának. A Darlingok milliárdos vagyona nagyszerű családot teremtett – de a gazdagság el is pusztíthatja.