Hogyan kell hitelesen élni? Hogyan, ha 30-as, házas, mormon édesanya vagy, aki rádöbben, hogy homoszexuális és a barátnőjébe szerelmes… egy másik mormon anyukába? A Mormon No More Sal és Lena inspiráló utazását követi végig, ahogy az egyházat, a házasságukat és a képmutatást maguk mögött hagyva a saját útjukat járják.
Hogyan kell hitelesen élni? Hogyan, ha 30-as, házas, mormon édesanya vagy, aki rádöbben, hogy homoszexuális és a barátnőjébe szerelmes… egy másik mormon anyukába? A Mormon No More Sal és Lena inspiráló utazását követi végig, ahogy az egyházat, a házasságukat és a képmutatást maguk mögött hagyva a saját útjukat járják, miközben hét gyermeket nevelnek. Abban a pillanatban, amikor Sally és Lena tekintete találkozott egy zsúfolt mormon gyülekezeti bulin, valami megmozdult bennük. Megtapasztalták az eddig csak filmekben hallott, görcsbe ránduló gyomrot, hirtelen értelmet nyertek a szerelmes dalok, megmagyarázhatatlan energialöket söpört át rajtuk - felnyílt a szemük. Az érzéseiknek engedve szembefordultak az egyház tanításával, és annak szemében felfoghatatlan bűnt követtek el. Ám a saját igazságuk megismerése után már nem maradt visszaút. Ettől a naptól kezdve veszélyes útra tértek, amelyen a családjuktól való eltávolodást, a közösségük megvetését és a lelki magányt kockáztatják. A nehézségek ellenére boldogabbak, mint valaha. A négyrészes sorozat megörökíti a zsigeri, érzelmileg kimerítő és mégis szívmelengető küldetést, ahogy újjáépítik az életüket, miközben igyekeznek a volt férjeikkel, a szüleikkel, a barátaikkal és testvéreikkel való kapcsolataikban boldogulni. Lena és Sal nincsenek egyedül. Történetük keresztezi az LMBTQ+ közösség más mormon és egykori mormon tagjainak történetét, akik próbálják összeegyeztetni az identitásukat az egyház azonos neműek kapcsolatát tiltó tanításával. Magával ragadó vallomásaik a szégyenről és az elutasításról szólnak, ám tetteik azt mutatják, hogy a félelmen és a bizonytalanságon túl is létezik remény és boldogság. A Mormon No More romantikus, intim és mindent feltáró betekintést enged egy közösség életébe, és az elfogadásról, az empátiáról és a saját igazságunk megélésének erejéről tanít nekünk.