Fancy Nancy Clancy
Ismerd meg a hat éves Fancy Nancy-t és kövesd kalandjai során, ahogy a mindennapokban is megtalálja a rendkívülit. Még ha a dolgok nem is mennek a terv szerint, tudja, hogy bármilyen helyzetet képes megoldani a családja és barátai támogatásával, valamint kutyusuk, Frenchy és szeretett babája, Marabelle segítségével. Nancy tudja, hogy nincs is jobb dolog annál, minthogy hűséges légy magadhoz.