Futurama
Matt Groening animációs vígjátéksorozata egy Fry nevű pizzafutárról, akit 1999-ben véletlen kriogén módon lefagyasztanak, és 1000 évvel később egy szép új világban ébred, amely bizonyos értelemben nem sokat fejlődött a 20. századhoz képest.