GhostForce
Liv, Andy és Mike titokban szuperhősökből álló csapatot alkotnak, a Ghostforce-t, hogy megküzdjenek a New Yorkban pusztító szellemekkel, akik a félelmet használják fel erejük növelésére.
Liv, Andy és Mike három középiskolás, akik titokban megalakítják a Ghostforce-t, egy szuperhős csapatot, akik szellemi képességekkel rendelkeznek. Mentoruk, Ms. Jones által megalkotott technológia és a titokzatos Glowboo segítségével küzdenek azért, hogy elfogják a New Yorkot kísértő szellemeket. Hogy legyőzzék őket, hőseinknek rendszeresen össze kell fogniuk, és csapatként kell dolgozniuk… mielőtt visszatérnének az iskolába a következő órára!