Gyilkosság a világ végén
A Z generációs amatőr kopó és techgeek hacker Darby Hartot meghívják egy távoli helyen tartandó elvonulásra, ám amikor az egyik vendéget holtan találják, Darbynak a képességeit bevetve bizonyítania kell, hogy gyilkosság történt, mielőtt az elkövető újabb életet oltana ki.