Holdlány és Ördögi Dinoszaurusz
A Marvel nagy sikerű képregényein alapuló Holdlány és Ördögi Dinoszaurusz a 13 éves, szuperzseni Lunella Lafayette és T-Rexe, Ördögi Dinoszaurusz kalandjait követi nyomon.
A Marvel nagy sikerű képregényein alapuló Holdlány és Ördögi Dinoszaurusz a 13 éves, szuperzseni Lunella Lafayette és 10 tonnás T-Rexe, Ördögi Dinoszaurusz kalandjait követi nyomon. Miután Lunella véletlenül áthozza Ördögi Dinoszauruszt napjaink New Yorkjába, a páros elkezd együtt dolgozni, hogy megvédjék Lower East Side-ot a veszélyektől.