Honnan indultak?
LeBron James és Maverick Carter producerek munkája, a Honnan indultak?, előadók és sportolók élettörténetét mutatja be saját szavaikkal. A hírességek elmerülnek az emlékekben, hogy személyes bepillantást engedjenek küzdelmeikbe és sikereikbe az idáig vezető úton. Szeretteik korábban sosem hallott történeteket osztanak meg, amelyek jól bemutatják az egyes főszereplők inspiráló útját a sztárság felé.
LeBron James és Maverick Carter producerek munkája, a Honnan indultak?, világklasszis előadók, zenészek és sportolók inspiráló élettörténetét mutatja be. Minden epizód egy újabb hírességet követ a szülővárosába, ahol az életükben kulcsfontosságú, emlékezetes helyszínekre térnek vissza. Családtagok, edzők, tanárok, mentorok és közeli barátok osztják meg a legfőbb, személyes emlékeiket a főszereplőről, mielőtt még híres lett volna. Ezek a ritkán hallott történetek bensőséges betekintést adnak a sztárok életútjának fő állomásaiba a mai sikerükhöz vezető úton.