Így neveld a kutyád!
Az epizódokban betekinthetünk Matt innovatív megközelítéseibe a kutyák viselkedésének módosítására, a leválási problémáktól a félelem alapú agresszióig. Minden epizódban inspiráló történeteket láthatunk a rehabilitációról, és tele vannak hasznos információkkal, amelyek segítenek az állattartóknak jobbá tenni életüket négylábú legjobb barátaikkal.