Játék a szerelem
A legforróbb sportolói románc Park Taeyang, a szenvedélyes tollasjátékos és Park Taejun között, aki viszont munkának tekinti a sportágat.
A zseniális női tollaslabda-játékos, Park Taeyang visszatér a pályára titokzatos, három évig tartó eltűnése után. Amennyire a gyakorlás a világot jelenti Taeyang számára, Park Taejun annyira utál edzeni és túlórázni. Számára a sport csak egy munka. Ugyanabban a csapatban újra összetalálkoznak, majd számos csavar és fordulat után társak lesznek. Vegyes páros? Az nem szokványos. A közös játék vajon nem csak a pályán hozza össze őket? Életük pezsgéssel teli, 25. évében most érkezett el a két sportoló legfényesebb pillanata.