Katasztrófák testközelből
Szemtanúk; lebilincselő történetek a katasztrófákról, azok szemével nézve, akik ott voltak. Bányaomlás Chilében, erdőtüzek Portugáliában, törmelékáradat pusztít el egy kaliforniai várost, tornádók tombolnak az Egyesült Államokban, egy hajó elsüllyed a hurrikánban, és földrengés pusztít Nepálban. Törvényszéki elemzéssel feltárjuk, hogyan zajlottak ezek az események.