L-POP
A K-popért rajongó Andrea táncegyüttest alapít, miután kirúgják korábbi csapatából. Ezután el kell döntenie, hogy fogorvos legyen, vagy kövesse az álmát, és hivatásos énekesnek készüljön ott, ahol a bálványai is: Koreában. A húga, Pau szemmel tartja, miközben dokumentumfilmet forgat a kalandjairól.
A filmszakra járó Pau dokumentumfilmet készít a nővéréről, Andreáról, aki rajong a K-popért. A szülei szeretnék, ha Andrea fogorvos lenne stabil állással és normális élettel. Ő viszont minden idejét az új táncfeldolgozás-csapatának akarja szánni. És van egy titkos álma is: énekesnő szeretne lenni, hogy a zenének áldozza az életét. Koreában szeretne felkészülni, mint az idoljai. Sok érv szól ellene: már idősebb az ideális életkornál, nem tudja, megvan-e a szükséges tehetsége, és nem koreai. De a dokumentumfilm, az együttes, egy váratlan szerelem és a találkozás egy híres színésszel megadják neki azt az önbizalmat, amivel követheti az álmait.