Mivel a hagyományos módon hiába üldözte a sikert, a kedvetlen színész, Wagner a különc guruhoz, Johnny Silvához fordul segítségért. Johnny tanácsa, hogy tettesse, míg valóra nem válik, az internetes hírnév felé hajtja Wagnert, amit milliónyi követő, kitalált viszonyok és álfilmszerepek tesznek teljessé. Internetes celebbé válva Wagner azt tervezi, hogy meglovagolja ezt a hullámot, amíg ki nem siklik az egész – feltéve, hogy nem törlik addig.
Ez a brazil sorozat Wagnert, egy kedvetlen színészt követ nyomon, aki abból él, hogy idősek otthonában és gyerekek szülinapi zsúrján lép fel. Számtalan sikertelen meghallgatás után Wagner egy különc gurutól, Johnny Silvától kér útmutatást, akinek a tanácsa, miszerint bármi áron hajszolja a hírnevet, arra sarkallja Wagnert, hogy fektessen be egy hamis életbe a közösségi médiában, kiegészítve ezt egy celebbel folytatott álrománccal és egy akciófilmes kamuszereppel. És Wagner legnagyobb meglepetésére, a dolog működik. Több millió követőt szerez, és megkapja első filmszerepét. De az internetes hírnév ára a rengeteg gyűlölködő és az eltörlés folyton jelenlévő réme. Johnny részletes útmutatóját követve Wagner vad és veszélyes mutatványokra vállalkozik, amik majdnem megtörik őt és az internetet. Legnagyobb húzása sikerének hatására Wagnert meghívják egy komoly filmes forgatásra Spanyolországba, de odafelé a repülője rejtélyes módon eltűnik, kétségek közt hagyva a világot: hol van Wagner?