Láthatatlan
Az Eloy Moreno regénye alapján készült sorozatban a 12 éves, normál életet élő Capi egy szörnyű baleset következtében súlyos poszttraumás stressz szindrómával küzd. Sem az iskola, sem a barátai, még a családja sem tudja megmagyarázni, mi történt. Az őt kezelő pszichológusnak azonban eltökélt szándéka, hogy beleássa magát a fiú történetébe, hogy kiderítse, milyen okok miatt került ebbe a helyzetbe.
Az Eloy Moreno regénye alapján készült sorozatban a 12 éves Capi egy szörnyű baleset következtében súlyos poszttraumás stressz szindrómával küzd. Sem az iskola, sem a barátai, még a családja sem tudja megmagyarázni, mi történt. Az őt kezelő pszichológusnak azonban eltökélt szándéka, hogy beleássa magát a fiú történetébe, hogy kiderítse, milyen okok miatt került ebbe a helyzetbe. Capi lassan elkezd bízni benne, és elárulja neki, hogy képes láthatatlanná válni, és hogy a szörnyű rémálmok, amelyek minden éjjel kísértik, összefüggésben vannak az őt támadó szörnyekkel és a sárkánnyal.