Lellobee City Farm
A Lellobee Városi Farm barátságos hely egy modern város közepén. A gyerekek minden részben egyszerű, mókás és átélhető dalokon keresztül tanulhatnak az életről, hangsúlyozva a megosztás, a türelem és a csapatmunka értékeit.