Let the World See
Egy anya harcának mély és újszerű vizsgálata, aki haza akarja vinni a fia holttestét Chicagóba, és szívszaggató, egyben kulcsfontosságú döntéssel nyitott koporsós temetés mellett határoz, ami fordulópontot hoz a polgárjogi mozgalom életében. Utazás a faji szegregáció időszakába, ahol egy anya a fia gyilkosaival néz szembe a bíróságon.