Libabőr: Az eltűntek
Amikor az ikerpárt, Devint és Cecét a brooklyni Gravesendbe küldik nyaralni elvált apjukkal, Anthony Brewer tudóssal, a gyerekeknek össze kell fogniuk új barátaikkal, hogy megmentsék a környéket egy régóta szunnyadó veszedelem beteljesülésétől.