Liv és Maddie
A sorozat középpontjában a szellemes és vicces tizenöt éves egypetéjű ikrek, Liv és Maddie, valamint szűk családjuk (öccseik, Joey és Parker, továbbá a szüleik, Pete és Karen) állnak. Maddie kiváló tanuló és zseniális kosárlabdázó, így nem csoda, hogy egyre népszerűbb... egészen addig, amíg Liv, a népszerű tévésztár, akinek éppen most ért véget a sikersorozata, diadalmasan visszatér a wisconsini középiskolájukba. A tinik életét tovább bonyolítja, hogy szüleik mindketten ugyanabban az iskolában dolgoznak.