Lucrecia: Gyilkosság Madridban
Egy szegény, fekete bevándorlónőt meggyilkolnak Madridban. A bűncselekmény példátlan társadalmi reakciót vált ki. Ki ölte meg Lucreciát és miért? Az első nyomok jobboldali csoportokhoz vezetnek. Három évtizeddel a bűncselekmény után Lucrecia története egyfajta utazás a gyűlölet gyökeréhez. Ez az eddig nem publikált film meghatóan mutat be egy olyan bűncselekményt, amely a spanyol történelem első rasszista gyilkosságának tekinthető.
Egy szegény, fekete bevándorlónőt meggyilkolnak egy elhagyatott madridi diszkóban. A bűncselekmény megrázza Spanyolországot, és példátlan társadalmi reakciót vált ki. Ki ölte meg Lucreciát és miért? Az első nyomok jobboldali csoportokhoz vezetnek. A modern és demokratikus társadalom képe mögött, amelyet Spanyolország a világ felé mutat az olimpiával és a '92-es világkiállítással, egy nyugtalanító, szélsőséges, rasszista és erőszakos mozgalom bontakozik ki.