Matildas: A világ a lábunk előtt
Ez a Matildas - Ausztrália női labdarúgó-válogatottjának inspiráló és bensőséges története a kulisszák mögül, ahogy a hazai rendezésű világbajnokságra készül. A játékosokat a pályán és azon kívül is követjük, ahogyan inspirálják a következő generációt.
Ausztrália női labdarúgó-válogatottjának, a Matildas-nak inspiráló és bensőséges története a kulisszák mögött. A „Matildák" (Sam Kerr, Ellie Carpenter, Mary Fowler és mások) elárulják, milyen áldozatokat hoztak és milyen küzdelmeket vívtak, hogy a világ legnépszerűbb sportágának első számú csapata legyenek. Minden nehézségük ellenére egy cél vezérli őket mindvégig: hogy maradandó örökséget hagyjanak maguk után, és a jövő generációit is arra inspirálják, hogy kövessék álmaikat. Hat epizódon keresztül követhetjük a játékosokat a pályán és azon kívül, ahogy eddigi legnagyobb kihívásukra, a 2023-as hazai rendezésű világbajnokságra készülnek.