Micimackó új kalandjai
Micimackó új kalandjai című rajzfilmben Róbert Gida szobájának ajtaja a Százholdas Pagonyra nyílik. Ez egy időtlen, de szeleburdi hely, ahol számtalan kalandos csoda történik. A Róbert Gida világában megjelenő szereplők – Micimackó, Tigris, Malacka, Füles, Nyuszi, Bagoly, Kanga és Zsebibaba – egy élénk és nyughatatlan képzelet szüleményei. Hihetetlen kalandjaik Róbert Gida gazdag, gyermeki lelki világának kivetülései. A sorozatban az eseménydús cselekmény egy kisfiú legjobb barátja, Micimackó iránt érzett szeretetével egyesül.