Öreglányok
Az Öreglányok négy egyedülálló, középkorú nő története, akik egy házon osztozva együtt laknak a floridai Miami Beachen. Dorothyt, a cinikus humorú elvált tanárnőt Bea Arthur, Blanche-t, a pasivadász déli szépséget Rue McClanahan, a roppant kedves, de kissé elvarázsolt Rose-t pedig Betty White alakítja. Az ő triójukat egészíti ki Dorothy szabadszájú anyukája, Sophia szerepében Estelle Getty.