Párhuzamosok
Négy gyerekkori jóbarát, Bilal, Romane, Sam és Victor élete felborul, amikor egy rejtélyes esemény elválasztja őket egymástól, és párhuzamos dimenziókba küldi őket. Megpróbálják megérteni, mi történt, és megkísérlik visszaforgatni az idő kerekét, hogy visszatérhessenek saját világukba.