Small & Mighty
Liu Lang ravasz és kapzsi ügyvéd. Élete a feje tetejére áll, amikor egy napon egy Liang-liang nevű kisfiú állít be hozzá, és „apunak" szólítja. Súlyosbítja a helyzetet, hogy az újonc ügyvéd, Lin Xiao-jan kirúgatja őt az ügyvédi irodától. Liu Lang megpróbál visszatérni a csúcsra, és fokozatosan elkezd törődni és összemelegedni Liang-lianggal, miközben saját értékrendje is megváltozik.