Bekasztlizva külföldön
A Bekasztlizva külföldön egy kultikus kedvenc, amely személyes interjúkkal és drámai újrajátszásokkal vezeti be a nézőket a fogságba esésről, a bebörtönzésről és a terrorról szóló történetekbe, távol az otthontól. Legyen szó a gyanúsított ellen bizonyítékokat összeállító beépített ügynökről, vagy az ajánlatokat tevő drogdílerről... minden szemszögből bemutatjuk a történeteket.