Róma elveszett kincsei
Ez az új sorozat nemzetközi régészcsapatokat követ nyomon a frontvonalon, amint egy ásatási szezonba kezdenek, hogy megfejtsék a Római Birodalom életének titkait. Pompeji alatt mászkálva, feltárva egy hatalmas, elveszett kolosszeumot, és egy 2000 éves csatahajó döfőorrát rángatva fel az óceán mélyéről, száguldanak, hogy feltárják ennek az ősi civilizációnak a titkait.