SAND LAND: THE SERIES
Sand Land egy rejtélyes világ, ahol a démonok és az emberek egyaránt a túlélésért küzdenek egy kies, elhagyatott sivatagban. Az ördögfajzat, Belzebub, a Szarka nevű démon és Rao seriff, az ember együtt indulnak egy legendás forrás felkutatására.