Star Wars: Jedihistóriák
Egy 6 epizódból álló sorozat, amely a Jedik köré épült példázatokat tartalmazza a előzmény korszakból. Utazz két teljesen különböző Jedi – Ahsoka Tano és Dooku gróf – életébe. Mindkettejüket próbára teszik, amikor olyan döntéseket kell hozniuk, melyek meghatározzák sorsukat.