A másik fekete lány
Nella, a szerkesztőségi asszisztens már unja, hogy ő az egyetlen fekete lány a cégnél, ezért izgatottan várja az újonnan felvett Hazel érkezését. Ám ahogy Hazel csillaga emelkedni kezd, Nella kiborul, s rájön, hogy baljóslatú dolgok zajlanak a cégnél.