Taiwan Crime Stories
A négyrészes antológiasorozat valós tajvani bűnügyeket dolgoz fel. Egy kisiklott vonatbaleset következtében Wen-Qing, a biztosítási ügynök férje kómába esik. Wen-Qing bűncselekményre gyanakszik, mikor fény derül a csalásra és a férje viszonyára. A veterán rendőr, Wang nyomoz lánya, Xuan meggyilkolásának ügyében, akit egy általános iskola parkolójában öltek meg. Xuan problémás diákja az egyetlen tanú. Lee riporter rejtett indítékból kihallgatja a hidegvérű bérgyilkost, Shent, akit számos ember meggyilkolásával vádolnak, de tagadja, hogy köze lenne a Yeh család lemészárlásához. A szökevény Jie segítséget kér testvérétől, Chengtől, a hadsereg katonájától. A bázison lévő rejtekhelyén Jie egy kisfiú holttestére bukkan, és a gyanú Chengre terelődik. Jie versenyt fut az idővel, hogy tisztázza bátyja nevét.